سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شعر های غمگین

کاش بعد از این همه دلقک بازیهایم...کسی می امد و ماسک را از صورتم برمیداشت!!میگفت حالا از درد هایت بگو..من گوش میکنم...

.
.
.

خـــــاص no love.......

نــخــوان! نــخــوان عــاقــد...

کســی کــه هــزار و یــک دل عـاشــق مــن اسـت ...

مـحــــرم دیــگــری نـمــی شــود...

مــحــرمـیـت دل مـیــخـواهـــد نــه دلـیـل...

.
.

.

بگذار بسوزیم....
ما که دادمان به آسمان نرسید
شاید "دودمان" برسد......

.
.
.

در اتاق تاریک وقتی سیگارم را روشن می کردم؛؛
به شعله کبریت خیره ماندم و این شعر در ذهنم شکل گرفت؛؛
تاریکی را نمی شود به آتش کشید؛؛باید تاریکی را روشن کرد؛؛

*رسول یونان

.
.
.

در کنارم روز و شب بی تاب بود....غافل از او چشم من در خواب بود....تا شدم بیدار و مشتاق پدر...او به خواب رفت و چهره اش در قاب بود...!!!

.
.
.

آاسمان قسمت ما بود که بی بال شدیم
"دل به فریاد سپردیم ولی لال شدیم"
"ما به این حنجره گفتیم که لب وا نکند"
عاقبت پای سکوت دلمان چال شدیم"

.
.
.

غریبه...
تو رو خدا..
عشقمو اذیت نکنی!
قول مردونه بده بهش خیانت نکنی
قول بده چشای اون هیچ موقع اشکو نبینه
قول بده که هیچ شبی چشم انتظارت نشینه
غریبه...!!!!

.
.
.
تنهایی بی کس بودن نیست

دور موندن نیست
تنهایی ناتوانی در خداحافظی کردنه

.
.
.

چرا گاهی حس میکنم تو بغله اونی و تو فکر منی؟؟؟؟

.
.
.

بضی وختا با خودم میگم خدا چقد دوسم داره که بهم فهموند با چه آشغالِ بی لیاقتی وختمو تلف میکردم
خدایا عــــــــاشّـــــــــــــــقـــــــــــــتــــــــــــــم

.
.
.

دل آدم ...چه گرم می شود گاهی ساده... به یک دلخوشی کوچک به یک دلداری کوتاه ...
به یک "تکان سر"...یعنی...تو را می فهمم...

... به یک گوش دادن خالی ...بدون داوری!
.

.
.

** سعید تنها **
میترسم از روزی ک بچه ات منو ببینه بهم بگه " عمو "...
خدایی خیلی دردناکه اون لحظه‎
لایک = صفره صفر..

.
.
.

به سلامتی اونی که …
آرزو بود …
نفس بود …
آرامش بود …
رویا بود ..
ولی “خاطره” شد !

.
.
.

ادمی که زود عاشق میشه و دل میبنده/زود سرد میشه و دل میکنه
ادمی که دیر عاشق میشه و دل میبنده/دیگه دل نمیکنه یا خیلی دیر میکنه

.

.
.

همـــیـــشــه عاشـــق هـــارمـــونــــی بـــودم....
بــــچــــه کـــه بــــودم ; جـــلـــد دفــــتــر نـــقـــاشیـــمـــو بــــا کــیـــفـــم سِـــت مـــیــکـــردم
بــــزرگــتـــر کـــه شـــدم ; رنــــگــــِــ پـــیـــرهـــنـــمـــو بــــا روســـریـــت ...
حـــالــــا کـــه دیـــگـــه دلـــو دمـــاغــــی نـــمـــونــــده
روزایــــِــ ســیـــاهـــمـــو بــــا ســیـــگـــار سفـــیـــد ...


ارسال شده در توسط سامی