سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شعر های غمگین

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

شب هایم بروز شده اند

دردهایم آنلاین

به مغزم کلیک که می کنم بالا نمی آید !

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

می خواهم نباشم

کاش سرم را بردارم و برای یک هفته

در گنجه ای بگذارم و قفل کنم!

در تاریکی یک گنجه خالی

و روی شانه هایم در جای خالی سرم چناری بکارم

و برای یک هفته در سایه اش آرام بگیرم

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

گـاهـی ایـنـکـه صـبـح هـا

دلـت نـمـی خـواد بـیـدار بـشـی

هـمـیـشـه نـشـونـه ی تـنـبـلـی نـیـسـت !

خسته ای از زنـدگـی …!

نـمـی خـوای قـبـول کـنـی کـه یـک روزِ دیـگـه شـروع شـده …

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

 

در زندگی من اتفاق هایی همیشه می افتند

حتی وقتی دستشان را میگیرم

دلت برای من نسوزد ؛

من عادت کرده ام که همیشه

دستی چوب لای چرخ آرزوهایم بگذارد

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

دل استــ دیگر خسته میشود …

بی حوصله میشــود …

از روزگار از آدمـــــــها از خــودشـــــ

از این قابــها , از اثباتــ , از تـــــوضیــح

از کلماتــــی که رابـــطه ها را به گند میکشـــد

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

آخرین بار ?ه من از تهِ دل خندیدم

علتش پـول نبود

انع?اسِ جُو? هر روز نبود

علتش، چهره‌یِ ژولیده‌یِ ی? دلق?,

یا زمین خوردن ی? ?ور نبود …

من بهِ « من » خندیدم !

?ه چو ی? دلق? ِگیج

نقش ی? خنده به صورت دارم و دلم میـــگرید …!

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

نمیدانم چه کسی

دست اتفاق های خوب زندگی ام را گرفته است

که دیگر نمی افتد !

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

این روزها ، تلخم

دست برداشته‌ام از توجهِ بی‌ وقفه به حضور آدم ها

پرهیز می‌‌کنم از ثبتِ

وجود‌هایی‌ که ماندگاری ندارند…

این روزها ، تلخ تر از همیشه

از همه ی آدم‌ها بریده ام !

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

گذاشتــم به دارم بکشنــد . . .

بــی گنــاه بـــودم اما ،

حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم . . !

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

لعنت به این روزها !

این روزها که اسم دارند ، شماره دارند ، تعطیلی دارند ،

هفته و ماه و سال دارند اما افسوس که روح ندارند …

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

خــستــہ امـ …

از صبورے خــستـــہ ام …

از فــَریــــادهایے که در گـــلویـــم خفـہ مانـد …

از اشـــــــک هایــی که قـاه قـاه خنــــده شـ? …

و از حــــرف هایے که زنـــده بہ گـــور گــَشت در گــورستا??ِ دلـــــم

آســــا?? نیست در پــَس خـــنـده هاے مصــنوعے گریــہ هاے دلت را ،

در بــی پنـــاهیت در پشت هـــــزارا?? دروغ پنهـــا?? کنے …

ایــــ?? روزهــا معنے را از زنـدگـــے حذف کــر?ه امـ …

بدون تو برایـــم فرق نمــےکــُنـد روزهایـــم را چگونــہ قربانـے کنمـ

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

کاش زندگی من هم

مثل دوست داشتنهای تو کوتاه بود . . .

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

سخت است اتفاقی را انتظار بکشی

که خودت هم بدانی در راه نیست !

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

خوابهایم گاهی زیباتر از زندگیم می شوند

کاش گاهی برای همیشه خواب می ماندم

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

خسته اونــے نیســتــ ?ہ خـوابــیــده ?

اونـــیـــه ?ہ نـمـیـتـونـه بـخــوابــه . . .!

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

زنـدگــی انـگــار تـمــام ِ صـبــرش را بـخـشـیـده اسـت بـه مـن !

هـرچــه مـن صـبــوری میکـنـم او بــا بـی صـبـری ِ تـمــام هـول میزنــد

بـــرای ضـربــه بـعــد … !

کـمـی خـسـتــگـی در کــن ، لـعـنـتـــی …

خـیــالـت راحـت !

خـسـتـگــی ِ مــن بـه ایـن زودی هــا دَر نـمـی شـود …

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

دیگر حوصله ای نمانده است!

راستی ، مگر حوصله هم جزء آن چیزهایی بود

که تو آورده بودی که موقع رفتنت همه اش را بردی ؟

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

کتاب سرنوشت برای هر کسی چیزی نوشت

نوبت به ما که رسید قلم افتاد…

دیگر هیچ ننوشت خط تیره گذاشت و گفت: تو باش اسیر سرنوشت…

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

کم سرمایه ای نیست؛

داشتن آدمهایی که حالت رابپرسند!

ولی از آن بهتر داشتن آدمهاییست که وقتی حالت را میپرسند؛

بتوانی بگویی: خوب نیستم…!

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

به آیینه نگاه میکنم …

لبخند میزنم …

لبخند نمیزند …

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

خدا را چه دیدی شاید دوام آوردم !

هر تمام شدنی که مرگ نیست !؟

گاهی میتوان کنارِ یک پنجره سیگار به دست و منتظر “پوسید” …

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin

دیگر هیچ چیز “شیرین” نیست

جز خوردن یک قهوه “تلخ” با تــــو . . .

اس ام اس خسته و داغون غمگین

SMS Ghamgin


ارسال شده در توسط سامی